Nós visitan

luns, 1 de xuño de 2015

EU TEÑO ALGUÉN NO MEU CORAZÓN


PARA PRACTICAR!!!!

6 comentarios:

  1. Nos encanta la canción.Martin y Eloi

    ResponderEliminar
  2. Gracias, Martín y Eloy, es una canción preciosísima, y me encanta que os encante!!!
    Besos mis lindos caracolitos.

    ResponderEliminar
  3. Que maravilla! A canción xa a coñecía, é espectacular, pero ver o vídeo pon os pelos de punta!! Qué exemplo de posibilidades de integración. Estupendo, moitas grazas. Bicos.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Sí, María, é espectacular, como espectacular é ver cómo os nosos nenos e nenas respetan a diversidade na que nos movemos...porque todos temos alguén no noso corazón.
      Outros bicos para ti, guapa e grazas polos teus comentarios.

      Eliminar
  4. Bos dias Isi. Son Lola, ainda escoito esta cancion. UN BICO GATUNO¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Recibe o meu bico máis felino do mundo mundial. Eu tamén continúo escoitando esta canción tan bonita.
      Quérote, Lola.
      Miau, miau e requetemiau. Isi

      Eliminar